1 Ağustos 2011 Pazartesi

bir orospunun hikayesi..

bir orospunun hayatını merak edenler çok olmuş sormuşlar arkadaşlara bende yazayım bari düşüncelerimi dedim. aldım kalemi elime monitör benim dokunmatik yazıyorum böyle yazmak hikaye havası veriyor ondan dokunmatik monitör aldım sanki deftere yazıyormuşuz gibi oluyor mürekkep kalemi bie var neyse konu dağılmasın. bir orospu kadının telefonu zaten azgın karı peşinde koşan erkeklerde vardır zaten bu numaralar arkadaştan arkadaşa dağıtılır gider de gider.ilk başta orospuya numaranız yabancı geldiyse hemen açmayabilir o yüzden ısrarcı olmak gerekir 4-5 kere aradıktan sonra açar telefonunu ertesi güne randevu alırsın çok azgınsan o geceye verir sana randevu. telefonla konuşurken de arkadan kapa şu telefonu artık işimize bakalım diyen bir ses duyarsanız hiç şaşırmayın tepkide vermeyin sikişin ortasında telefon çalması veya kapının çalması gibi sinir bozucu birşey yoktur heralde. Neyse orospular gece geç saate kadar çalışırlar heralde tam bilgim yok zaten bu yazdıklarımda hepsi sallamasyon bişiler laf olsun torbada olsun hesabı bu sözüde doğrumu söyledim bilmiyorum ama neyse artık. fahişelerin bazı kuralları vardır sen bu kurallara uymak zorundasın sike sike yapacak bişi yok kadın yapmıyorum derse göt gibi kalırsın çünkü. orospuların hayatı çok karışıktır her an herşey olabilir tarzda yani. genelde kimsesiz,  ailesi olmayan, psikolojik sorunları olan, aç kalmış yiyecek yemeği veya gidecek yeri olmayan kadınların düştükleri kötü bir yoldur aslında devletin bu duruma eğilmesi gerekiyor kadınların kötü yola düşmemesi için büyük babalarada baya görev düşüyor diyip bu saçma ama acı yazıma noktayı koyuyorum.

1 yorum:

  1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil